miercuri, 1 august 2012

Buticul dă din casă - interviu pentru Cinemateca Trisk

Energica Laura de la Cinemateca Trisk m-a invitat să răspund la câteva întrebări deștepte și simpatice despre Butic, filme și afinități.

1. Bună, Adina! Îți mulțumesc tare mult pentru disponibilitatea de a participa la acest interviu. Cum te-ai prezenta în câteva cuvinte? Ce crezi că ar trebui să cunoască cititorii despre tine?

Bună ție, cititorilor tăi și, de la un punct încolo, cititorilor noștri. Eu îți multumesc pentru strigare. Despre mine aș putea încropi un soi de montaj a la Amelie al cărui patetism mi-l asum: sunt o cinefilă autodidactă, îmi place să sparg crusta cremei de zahăr ars cu lingurința, mă uit la filme cu sufletul, cu trecutul, cu prezentul și cu ochiul critic, uneori exagerez subconștient o părere sau o hiperbolizez lingvistic, but hey totul e permis în critica de film (atât amatoare cât și avizată), din păcate...poate.

Vă invit să citiți restul interviului la Cinemateca Trisk, s-ar putea să aflați câteva lucruri pe care nu le știați despre Butic :)

4 comentarii:

  1. Multumesc inca o data pt disponibilitate! A iesit extrem de interesant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru interviu! M-am delectat cu savuroasele tale pareri, exprimate intr-o maniera insolita, asa cum ne-ai obisnuit. La mai mare! :)

    RăspundețiȘtergere