marți, 18 ianuarie 2011

Tropicul cancerului

Mi-am amintit/mi s-a amintit că în mormanul ce zace haotic in șifonierotecă am una bucată carte ridicătoare de sprâncene și plictisită cum mă aflu în aste zile canceroase, macaronare, slinoase, siloase, lehămitoase de sesiune, de viață, de vreme, de țeava spartă a caloriferului, de haotismul lucrurilor, situațiilor care în mod obișnuit ar trebui să decurgă normal în bună pupăciune cu bunul simț, cum ziceam, în astă pleava trecătoare, cartea de față a venit ca o palmă în figură, henry miller ladies and gentlemen tumultos cum îl bănuiam, de un testosteron țestos vorba lu raku și pentru că știu că v-o plăcut mostra de data trecută, inaugurez categoria litt de lit cu mențiunea că asta s-ar putea să vă placă mai puțin sau cine știe :D :

noaptea, când văd barbișonul lui Boris pe pernă, simt că înnebunesc. O, Tania, unde-i acuma 3,14zda ta caldă, unde sunt jartierele tale alea groase și grele, unde sunt pulpele alea moi și pline? în penisul meu e un os lung de 6 inci. O să scormonesc în fiecare cută din adâncul tău ce colcăie de sămânță. Tania. O să te trimit acasă la Sylvester al tău cu durere în burtă și cu pântecele întors pe dos. 

Sylvester al tău! Da, el știe să aprindă un foc, dar eu știu să aprind măruntaie de femeie. Împlânt în tine săgeți de foc, Tania, și-ți aduc ovarele la incandescență. Sylvester al tău e un pic gelos acuma? Simte ceva, nu-i așa? Simte urmele membrului meu mare și tare. Am lărgit malurile și am netezit cutele. După mine poți să îți iei armăsari, tauri, berbeci, rățoi și câini St Bernard și să te culci cu ei. Poți să îți bagi în rect broaște țestoase, lilieci și șopârle. Poți să te caci cu arpegii, dacă îți place, sau să-ți întinzi pe buric corzile de la țiteră (urmează o parte pe care permite-ți-mi să o cenzurez fiind prea puțin literară :P) o să îți smulg câțiva peri și o să-i lipesc lui Boris pe bărbie. 

scrisă acu 70 de ani :D descătușare interbelică nah
mă enervai, mă duc mâine la bibliotecă și mi-l iau sub un braț pe ishiguro și sub celălalt pe mishima sau pe murakami sau pe kawabata, căci șifonieroteca mi-e prea fetidă :))

2 comentarii:

  1. hehe, unul din artistii mei preferati: http://richietm.blogspot.com/2008/02/da-i-femeii-ce-i-apartine.html

    RăspundețiȘtergere
  2. vai, nu poci a crede, acelasi pasaj domne :)) daca stiam nu ma mai chinuiam sa copiez din carte si dadeam direct copy paste d la tine :)) dar faza si mai tare e ca si eu tot intr-o zi fara curent am inceput-o :P

    RăspundețiȘtergere