miercuri, 23 septembrie 2009

Si ce sa vezi: Era su padre

Asa cum am promis mi-am facut vant pana la Studio (proaspat renovat) sa am parte si eu de niscaiva imbratisari...frante, am primit in schimb o sugrumare amara cu iz puternic de telenovela. Laitmotivul homofilo-neinteligibilo-artistic precum si cel cruzian revin insa nu sunt decat o umbra a umbrei a ceea ce ar fi trebuit sa fie. Finalul este cat se poate de previzibil, ceva pare sa lipseasca, iar daca n-ar fi existat pe ici pe colo cateva vorbe de duh si ceva doze de umor aproape ca l-as fi luat binisor de mana pe Morpheu. Ca sa raman in Pantheon: de ce oare o "combina" Almodovar-zeus pe frumoasa Penelope cu tot felul de personaje in varsta...fiecare regizor cu...complexul sau ;)) oare s-o fi prins Cruz de apropoul mise-en-abimic:))

4 comentarii:

  1. Alexandra(DacaNuMaStiiTeBat)24 septembrie 2009 la 04:45

    yup....subscriu la tot ce zici...eu cred ca Almodovar is gone :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandra(DacaNuMaStiiTeBat)24 septembrie 2009 la 04:50

    ca sa vezi..e si ziua lui azi!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ne grabim un pic sa-l judecam...e doar un film :)

    RăspundețiȘtergere