luni, 17 august 2009

Camera obscura-Povestea fotografului de...morti


Cum sunt in concediu si imi pot rezerva ceva timp si pentru filmele difuzate pe tv am dat azi noapte peste unul marca Tvr Cultural, Camera Obscura, obscura si complet anonima distributia, insa un subiect destul de captivant, intunecat, mare catalizator de tensiune. Un fotograf cu o personalitate un pic instabila si sensibila (asa cum sunt majoritatea, ar zice vocea prejudecatii celor mai multi dintre noi) ajunge in situatia in care trebuie sa lucreze pentru politie si sa fotografieze locurile crimelor si victimele acestora. Ce se intampla cu un om nu tocmai cu toate functiile sentimentale pe aceeasi linie de plutire pus intr-o astfel de situatie?Bineinteles, o ia putin razna. In cazul de fata fotograful incepe sa rearanjeze cadavrele astfel incat sa obtina efecte artistice (dupa modelul Cinei cea de taina spre exemplu) sau reuseste sa insufleteasca chipurile celor ucisi prin "filtrul" camerei obscure. Un film ce merita vazut pentru ca reuseste sa creeze o atmosfera de claustrare(o mare pondere avand-o si lipsa coloanei sonore), lasandu-te sa pasesti putin in camera obscura si sa te intrebi daca poti distinge dintr-o fotografie prezenta mortii sau nu ( bineinteles daca in fotografii nu sunt indicii clare, rani vizibile :P).

7 comentarii:

  1. suna bine. Then again, titlul mi-a adus aminte si de formatie, o stii? Canta excelent. Si zici, concediu?:D Ce mesteresti?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, imi place si trupa, foarte faina:)...pey mesteresc...intr-un customer service...desi mi-as dori sa fac altceva...dar traim vremuri obscure:)) astept sa ne mai limpezim de criza...

    RăspundețiȘtergere
  3. iti raspund aici...eu mesteresc in presa (sportiva)...si...bine punctat cu vremurile, chiar scriam acum cateva "posturi" de situatia job-ului...astept sa se limpezeasca apele, zilele astea o sa ma lamuresc si sa vad daca tbe sa ma reorientez. happy about the answer?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. la film cand ai mai fost / cand mai mergi?

    RăspundețiȘtergere
  5. pey...deocamdata nu sunt in capitala...asa ca saptamana viitoare cand ma intorc in urbea dogoritoare am sa iti spun;)

    RăspundețiȘtergere
  6. haha, n-aveam de unde sa stiu..distractie placuta :)

    RăspundețiȘtergere